ورزشکاران شهرری 10 مدال در میادین جهانی و المپیک کسب کردند

ورزشکاران شهرری 10 مدال در میادین جهانی و المپیک کسب کردند
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: ورزشکاران این شهرستان، سال گذشته در میادین مختلف جهانی، المپیک و پارالمپیک موفق به کسب 10 مدال رنگارنگ شدند.









قاسم رسته ˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: کسب اولین مدال طلای کاروان ایران در المپیک لندن توسط حمید سوریان در کشتی فرنگی از جمله مدال های با ارزش و پرافتخار ایران و به خصوص برای اهالی ری است.

وی ادامه داد: در مسابقات پارالمپیک لندن نیز علی صادق زاده در رشته وزنه برداری و مرتضی حیدری در فوتبال هفت نفره دو مدال برنز کسب کردند.

رسته با اشاره به کسب مدال طلا توسط عیسی علمدار نظام در مسابقات جهانی رزمی موی تای در تهران اظهار کرد: در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان در باکو نیز مهدی فلاح موفق به کسب مدال نقره شد و محمد فاتحی نیز در مسابقات پهلوانی و زورخانه ای در ترکیه در جایگاه سوم ایستاد.

وی یادآور شد: در مسابقات کاراته قهرمانی بانوان جهان در کشور اندونزی حمیده عباسعلی در رده سنی بزرگسالان و مهسا افسانه، الناز تقی پور و نجمه قاضی زاده در رده سنی جوانان و در بخش کاتا همگی صاحب مدال طلا شدند.

به گفته رسته، سرمربیگری تیم کاراته بانوان ایران در تمامی رده های سنی برعهده فرخناز ارباب از شهرری است.

وی همچنین با اشاره به موفقیت بانوان شهرری در مسابقات مختلف کاراته، گفت: در سال گذشته در مجموع بانوان شهرری 25 مدال طلا، نقره و برنز در رشته کاراته در مسابقات کشوری، آسیایی و جهانی کسب کردند.

رسته بیان داشت: در بخش آقایان نیز ورزشکاران شهرری در مجموع توانستند در میادین مختلف کشوری، بین المللی، آسیایی، جهانی، المپیک و پارالمپیک، 27 مدال در رشته های کشتی آزاد و فرنگی، فوتبال هفت نفره، وزنه برداری معلولین، رزمی، بسکتبال و فوتسال بدست آورند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد