تردد از آزاد راه تهران-قم نسبت به سال گذشته20 درصد رشد داشته است

تردد از آزاد راه تهران-قم نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد داشته است


 مدیر راه و شهرسازی شهرستان ری گفت: با افزایش حجم مسافرت های نوروزی، تردد وسایل نقلیه در تعطیلات نوروز از آزاد راه تهران - قم نسبت به سال گذشته بیش از 20 درصد رشد داشته است.






 

ˈمحمد عبدالملکیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سالهای گذشته با آغاز تعطیلات نوروزی در آزادراه تهران - قم ، شاهد خروج مسافران و در پایان تعطیلات شاهد ورود بیش از حد مسافران بودیم ولی امسال در طول ایام نوروز ورود و خروج مسافران متعادل بود.

 

وی اظهار کرد: به منظور ارایه خدمات به مسافران نوروزی 9 پایگاه راهداری شامل چهار پایگاه ثابت و پنج پایگاه سیار در آزاد راه تهران - قم، توسط مدیریت راه و شهر سازی شهرستان ری از 25 اسفند ماه تا 17 فرورین مستقر و 40 نیرو همکاری داشتند.

 

عبدالملکی، توزیع پنج هزار بروشور اطلاعات سفر، رسیدگی به تعدادی از حوادث و سوانح جاده ای، همراهی با سایر دستگاه های خدمات رسان و ارایه بسته بازی برای کودکان سرنشین خودروها را از جمله خدمات راه و شهرسازی شهرستان ری در پایگاه های راهداری این شهرستان عنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه در ایام نوروز سه فقره تصادف منجر به فوت توسط نیروهای راهداری شهرستان ری مورد رسیدگی قرار گرفت، بیان داشت: در روزهای آتی آمار دقیقی از گزارشی از خدمات پایگاه های راهداری این شهرستان در ایام نوروز تهیه و اعلام خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد