تمهیدات امدادرسانی برای گردشگران و مسافران نوروزی در ری مهیا است

تمهیدات امدادرسانی برای گردشگران و مسافران نوروزی در ری مهیا است


 رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ری گفت: همه تمهیدات لازم برای امدادرسانی

  اطلاع رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی

 شهرستان از سوی این جمعیت فراهم شده است.

محمدرضا منصوری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان ری امسال با اجرای دو طرح امداد نوروزی و راهنمایان نوروزی آماده خدمت رسانی به مسافران وگردشگران نوروزی است.

وی افزود:اجرای طرح امداد نوروزی از تاریخ 24 اسفند ماه سالجاری به عنوان یک واحد موثر در ستاد تسهیلات نوروزی با سه پست امدادی در اتوبان تهران - قم شروع شده است
.




منصوری با بیان اینکه یک پست امدادی ثابت در حسن آباد مستقر است، اظهار کرد: دو پست امدادی دیگر نیز در عوارضی جاده تهران - قم فعال است.

وی با بیان این که اسکان موقت سرنشینان خودروها و مسافرانی که دچار مشکل و یا سوانح و حوادث شوند تا تعیین تکلیف آنها برعهده امداد و نجات جمعیت هلال احمر است، افزود: پنج تخته چادر در عوارضی جاده تهران - قم و سه تخته چادر نیز در حسن آباد برپا شده است.

منصوری گفت: همچنین طرح راهنمایان نوروزی از سوی واحد جوانان هلال احمر با دو پست امداد جوانان از تاریخ 28 اسفند ماه سالجاری جهت هدایت و راهنمایی گردشگران و مسافران نوروزی اجرا می شود.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ری با تاکید بر اینکه این شهرستان به علت جاذبه های تاریخی و توریستی و نیز وجود اماکن مذهبی و نقاط دیدنی گردشگران بسیاری را در این ایام نوروز جذب خواهد کرد، افزود: جمعیت هلال احمر شهرستان ری با به کار گیری 60 نفر از پرسنل بصورت شبانه روزی و استفاده از 15 دستگاه آمبولانس امداد ونجات و دیگر تجهیزات خود در جهت خدمت رسانی و امداد رسانی به مسافران نوروزی و گردشگران آماده است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد