نماز جمعه 18 اسفند 1391

امام جمعه شهر ری:

ایجاد یاس و ناامیدی در مردم کار دشمنان اسلام و قرآن است

امام جمعه شهر ری با اشاره به فرموده رهبر انقلاب که مسئولین کشور باید امید به آینده را

 در دل مردم زنده نگهدارند ، گفت: ایجاد ناامیدی و یاس در بین جامعه کار دشمنان اسلا م و

 قرآن است  


به گزارشپایگاه اطلاع رسانی ری وب به نقل از خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ری اظهارداشت: در دیدار اخیر اعضای خبرگان رهبری با آیت الله خامنه ای ، ایشان آثار پیشرفت در بخش های اقتصادی ، علمی و فرهنگی کشور را بسیار چشمگیر بیان کردند



امام جمعه شهر ری با اشاره به سخنان رهبر انقلاب افزود: مشکلات در تمامی کشورهای دنیا وجود دارد حتی در آمریکا و اروپا ، اما مشکلات داخلی ایران قابل حل بوده و راه چاره آن اقتصاد مقاومتی است و از این نظر جمهوری اسلامی به راحتی بر مشکلات خود فایق خواهد آمد ولی مشکلات غرب همچنان باقی است.

شاهچراغی بیان داشت: ملت ایران مانند همیشه تاریخ انقلاب در صحنه حضور داشته و دارد و همچنانکه نشان داده نه تنها تحریم ها نتوانسته تاکنون اثری بر اراده و ایمان آنان بگذارد بلکه در ادامه این حرکات مذبوحانه ، دشمنان را به زانو درخواهند آورد.

وی در آستانه فرارسیدن 22 اسفند سالگرد تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، اظهارداشت: این بنیاد از قدیمی ترین ارگانهای انقلاب می باشد که به فرمان امام خمینی ، تشکیل شد و امروز نیز به برکت خون های پاک شهیدان راه انقلاب و دفاع مقدس ، خانواده معظم شهدا از جایگاه و مرتبه بالایی در کشور برخوردار می باشند.

وی گفت: خانواده معظم شهدا ، در این برهه حساس باید بیشتر از دیگران برای دفاع از اسلام و قرآن و میهن دل بسوزانند و همانند فرزندان شهید خود که آن زمان در جنگ نظامی از جان خود گذشتند ، امروز نیز علیه جنگ نرم دشمنان برای حفظ آرمانهای انقلاب پیشقدم باشند.

وی در پایان ضمن محکوم کردن کشتار اخیر شیعیان در پاکستان ، عراق سوریه و افغانستان ، اظهار داشت: تمامی این کشتارها زیر نظر آمریکا و با پول های عربستان انجام می شود و هدف اصلی از این کارها ایجاد اختلاف در بین شیعه و سنی است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد