نمایشگاه فروش بهاره شهرری افتتاح شد

نمایشگاه فروش بهاره شهرری افتتاح شد

با حضور معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان ری؛

نمایشگاه فروش بهاره شهرری افتتاح شد

نمایشگاه فروش بهاره شهر ری در آستانه فرارسیدن سال جدید ، امسال نیز به منظور تثبیت قیمت ها و کنترل بازار خرید کالاهای اساسی مردم در شهرری با حضور معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان ری ، رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ری و جمعی از مسئولین شهرستان ری افتتاح شد .



به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری در این نمایشگاه مواد غذایی و پروتینی ، آجیل و شیرینی و خشکبار ، کیف و کفش و پوشاک ، گوشت گوسفندی و گوساله گرم و منجمد ، ماهی و مرغ منجمد در 220 غرفه عرضه خواهد شد.

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ری در گفتگویی در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه گفت: کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه توسط کارشناسان این اداره و مجمع امور صنفی شهرستان ری قیمت گذاری شده و نسبت به بازار بین پنج تا 20 درصد تخفیف نیز خواهد داشت.

وی ادامه داد: برای کنترل قیمت ها بازرسان این اداره و تعزیرات حکومتی در نمایشگاه حضور خواهند داشت و چنانچه همشهریان در زمان تهیه کالای با مشکلی مواجه و یا شکایتی نسبت به قیمت و یا فروش داشته باشند می توانند با مراجعه با دفتر نمایشگاه نسبت به موضوع رسیدگی کنند.

وی افزود: در این نمایشگاه گوشت منجمد وارداتی با قیمت 160 هزار ریال تا 167 هزار ریال ، مرغ منجمد 48 هزار ریال ، برنج تایلندی 15 هزار ریال و برنج هندی با قیمت 38.5 هزار ریال عرضه خواهد شد.

وی گفت: نمایشگاه بهاره شهر ری واقع در محل مجتمع صالحین خیابان جاده ورامین تا 21 اسفند ماه همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 شب یکسره دایر می باشد.

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ری همچنین از افتتاح نمایشگاه بهاره در باقر شهر خبر داد و افزود: این نمایشگاه تا 18 اسفند ماه در مجاورت مصلای باقر شهر دایر خواهد بود و کالاهای اساسی شب عید مردم با قیمت مناسب و مصوب در 80 غرفه عرضه می شود.











نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد